EN VECKA KVAR TILL SICILLIEN ;D<3

Amen hallå där ursäkta min SÄMSTA uppdatering ! Men jobbar just så  cas´h cash to me :)
igår var jag med tobbe och stoffe <3 , vi var först i kiosken efter tobbe jobbat (y) och åt glass , sen drog stoffe till sin pappas jobb å dissa mej å tobbe :/ , Men vi hade jävla kul fast tobbe var taskig :O han skjutsade mej på hans cykel och åkte i alla vatten pölar den jäveln ! HAHHA , sen softa vi hos han ett tag :) å sen var vi med stoffe igen handlade chips och energie dryck te stoffe , var fett pinsamt för tobbe bet på mitt kort så den knappt funka fick testa 10 ggr ! till slut gick det (y) , juste shoppade även lite igår ett par jeans leggings har shoppat en hel del denna månad hihi och mer kommer det att bli :) Idag jobbar jag och imorrn , sen ska ja nog eventuellt vara med boris på torsdag , sen på FREDAG dör jag UPPKÖRNING på moppen ! inte kul ! , men ska ta stoffes moppe och öva lite haha (y)  , det e så jobbigt att plugga moppe asså !!


Juste i helgen var jag i östersund och träffa min  rp (robin ) <33 Vi hade fett rolig helg tack för helgen :)<3 lite långt att åka bara menmen vad gör man inte haha :)


sen förra onsdagen skulle jah åkt på sommarkväll på dagen , men pallade inte så åkte båt å bada med stoffe :)
Men sen på kvällen vid halv åtta tiden smsade adde mej å sa att ja skulle komma in till gävle för han ville träffas och vad gör man inte för sina vänner  (a) , åh ja fick ta bussen som tog två jävla timmar ! fett med jobbigt kan jag lova ! , men fett kul var det hhihi (y) , får se om vi ska vara i veckan eller ihelgen hihi :)<3

och idag äre bara en vecka kvar till SICILLIEN  fan underbart :D <3

ska försöka lägga upp lite bilder å skicka bilder teLisa så hon kan fixa min header på bloggen höhö :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0