Heej :D

Hej där var ett tag sen jag skrev men har inte orkat ;O sicillien var underbart :)
åh shoppade en hel del som jag visar senare någon dag , för digecameran hade damp nu ;S
Men har lite andra bilder istället :) <3
Idag så blev ja lite små sur för skulle varit med en vis person *******! men hade förhinder ^^
jaja så istället ska vi ha middag hemma med gäster :) helgen har väl varit helt okej var med stoffe igår och vi hyrde alice i underlandet tyckte den inte var så bra ^^ menmen . kvälls outfit ialla fall !
Klänning ginatricot , halsband (glömt) , brillor ginatricot , strumpor nike :) Gustav min kissekisse :)vatten rusch kanna jag åkte varje dag i sicillien :) <3 asrolig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0