Heej där :D

WHIHO 2 dagar kvar till sicillien ! åker fan fyra på morgonen hemifrån på tisdagen " så blir nog vara uppe helanatten tror jag höhö åh susa på planet (y) <3 Packade min väska nyss allt e inte riktigt klart än men nästan så :)
ihelgen har ja varit med adde :D <3 vi hade sjukt kul :) Åh sen har ja varit me stoffe med :) <3 som ligger i min sääng nu så ska strax tagga te han :) imorrn ska ja på matteskola är rätt soft faktiskt för man får ju mvg på diagnosen å så höhö (y) men får se om ja slänger upp ett inlägg senare innan ja åker här e min väska iaf ;) <3 ni som undrar på väskan står det hotblue , cow och cat ;) på andra sidan sidan står även kiss me och Mjau

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0