Tjaaa:)

Nämen tjo fan " idag hare varit chill dag i plugget , men blev lite cat fight menmen aja ,
slutade  klockan ett idag lovely :) hålltimme super asså :) så taggade å pluggade bajs moppe grejs ^^ , sen smsa adde  om vi skulle vara så åkte till han såklart :) vi hade det roligt som vanligt med våra skämt å såvidare haha :)
Blir även åka till han imorgon roligt roligt :)

Blir fett sne för skulle kolla på sex and the city 2 men fan skivan hackade två ggr , så ja skriver ett inlägg här tänkte jag istället ! :) Ja i helgen blire iallafall vara med adde , maybe att jag taggar in till märsta träffar stoffes kusse , but let use see =)

skola imorrn ialla fall fett segt " , men sen helg underbart :) dessutom älskar jag addes familj härlig humår asså " här kommer lite saker som ja höll på dog av " Kort & tjock liten snopp , adde iggar sin pappa när han snackar hockey ! Lilla finska pinnen tittar oout (ut) Hahahah kärlek till skratt asså man måste skratta " men nu ska jag nog slagga hahah :) pussar <3 Här är bild på söta lilla adde :) <3

Kommentarer
Postat av: Rp

Hur kan du ladda upp en bild på den fula lilla äckliga bögen och inte på mig? Han är ju bara sjukt jävla äckligt ful och sen väljer du att ladda upp en bild på han och inte en enda bild på mig!? Det är ju fan patetiskt..

2010-09-05 @ 17:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0