BRÄNDE KNÄCKEN HAHAHA!

Heej igen haha nu har jag gjort knäck 3 satser , haha första blev bra på plattan sen gjorde jag i mickron åh den råka jag bränna den blev svart hahah ! , sen dom andra två ja gjorde på plattan blev bra iaf ;D <3 , sen har vi klättgranen i findlands färger hihi blå och vit ni som inte vet (a) , våran gran är jätte liten och söt hihi lägger väll upp bild på den någon dag för har inte orkat knäppt kort på den än :P , sen har jag tagit en dusch och kollat lite på tv iaf , och imorgon är det julafton huraay ;D <3 , har även kollat flyg  biljetter till östersund eftersom ska flyga dit snart ,och träffa robin ;D , för orkar nog inte ta tåget haha ;)Skriver God jul inlägg senare eller något annat ;D puss !
P.s Bild på stoffe & putteli som jag saknar så !<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0