God Morgon sötnosar!<3

God morgon folket ! , jag vaknade nyss , hann inte blogga igår konstigt nog ,

var först tillskolan fick mina betyg ochså , sen drog jag och Boris in till stan för jag shoppade mera lovely :), jag köpte En stor rosett i leopard , två små rosetter som man sätter i håret , ett par leopard tofflor, en kjol , stringisar , och ett par örhängen som är rosetter såklart :) , efter det så åkte vi tillbaka till tierp och Boris drog hem och jag var med massa polare tills klockan sex , sen drog jag till nattbandyn , hade sjukt jävla roligt shiit haha ! så tack alla som deltog under den kvällen! Jag & C kom hem vid cirka klockan 02:00 och åt mackor åh sedan slaggade vi framtills nu så himla skönt ! Juste träffade även Bella en snabbis idag och säger bara OMG vad jag saknar henne ! Vi måste vara snart gumman <3 Nu ska jag väl ner och ta det lungt , bilder från shopping ska jag försöka lägga upp idag ;)

Pussen <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0