Ja tyvärr :( <3

Hejhej , sry för as dålig update men har blivit en massa knas påsista tiden tyvärr :( <3 ihelgen har allt mellan mig och tobbe blivit knas :( så det tog slut igår :/ , ja sånt är livet tyvärr , men som sakt även igår så shoppade jag inne i stan med mamma & anton , jag hittade en vit mössa som jag gav bort ijulklapp till stoffe haha ;) , sen 2 tröjor , ett par byxor , knästrumpor & ett par string , var lite små shopping bara slänger upp bilder sen :) skolan idag var väl rätt soft , typ kollat film hela dagen , dampat ur på lärare för fick ett betyg sänkt ;S så jävla arg jah blir på den jävla personen !!!!! jaja sånt är livet tyvärr , ikväll ska jag väll se ung & bortskämd såklart wiho ;D ;) Sen ska jag kanske få min header fixad :D ooh happy jag blir ;D ;) <3 Hörs sen pussen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0