JAG HATAR ATT SKRIVA UPPSATSER!

SERIÖST HATAR ATT SKRIVA UPPSATSER SKA SKRIVA TRE STYCKEN TILLS PÅ FREDAG! och har bara börjat med en och fyfan är inte ens klar på långa vägar! skulle seriöst kunna be någon göra det åt mig så betalar jag pengar till den som gör det , för e så himla less på skiten! USH USH RENT UT SAKT! Blir så jävla arg asså ! två stycken ska jag skriva i so & en i svenskan ! Nej blääh så skönt sen med jul lov kan jag lova ! ingenting inom skolan tänker jag göra !

Jaja nu ska jag inte tjata om det skiten mer ! , utan ikväll är det despret housewives underbart ;)<3
& asså finns det inge svårare än att hitta julklappar så sjukt jobbigt ! har bara kommit på till 3 personer av 7 !
sen inte ens riktigt till mig själv än heller allt jag vill ha ! Hahah ;) <3 Snart är det ung & bortskämd såg det igår ,men är så sjukt roligt att man kan se det igen haha ;) <3 Nej men puss puss ska skriva igen på min UPPSATS :D -.-
Kan alltid kolla på Ryan YUMIE ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0