Jag just nu i min svarta mjukis :)

Jag tänker på dej varje dag , du finns alltid inom mig , jag ställer alltid upp för dej , att vara med dej är som en dröm som gått i uppfyllelse, allting gick som det gjorde , hoppas vi förblir vänner, när jag ser dig tänker jag på våra minnen , hoppas du är lycklig , jag vaknar upp i min ensamhet utan dig , vi smsar ibland , vi frågar hur vi mår , att vi saknar varadra , kanske var vi bara skapta att vara vänner,den tiden vi hade var underbar , vill bara ha det som förr , jag drömmer om dej , och tror att allt är som förr , men när jag vaknar upp vill jag bara tillbaka till drömmen,hoppas du förbättrar ditt liv , att det blir underbart utan allt skit , bara så du vet kommer jag alltid vara där för dej!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0