LÄNGTAR ! :D

heejsaan :) , idag har jag inte gjort så mycket faktiskt , typ kollat filmer med C packat tills resan imorgon :), längtar så mycket ! , så ikväll nu om ett tag ska jag åka till C och sova över , sen imorgon så åker jag in till stan med Carro och shoppar sedan bär det av till Östersund :) ! långt att åka ! , men det possitva är att jag har trådlös internett uppkoppling :D
och såklart blire massa massa BLOGGNING DÅ wihihii ;D <3  , juste min såkallade storebror och hans tjej kom då så då fick jag pengar ijulklapp väldigt gulligt ;) <3 så tack så mycket ;D
Hörs nog ikväll :) puss !<3

Veckans Cuteness blir att det varit jul och man fått julklappar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0