Rolig dag :D <3

Hejsan haft en underbar dag istan idag :)! men hittade inte så mycket faktiskt ;O , köpte iaf en svartmjukisdress!, och ett par skor som jag ska visa bild på iaf ! , sen så köpte jag en julklapp till min lillebror :) , hittade även att par sjukt söta duntofflor som jag funderar på att åka och köpa imorrn istan ;) om dom finns kvar ;O, sen var jag så dum att jag inte köpte en stor leopard rosett , och två små leopard hårspännen ! så kanske köper det med let use see ;)
Blev galen hittade såklart ingen julklänning ! suck eller rosa siden morgonrock :(  ,, men men sånt är livet tyvärr , sen nu efter jul blire shoppa som bara den på all mellandags rea lovely :D <3 Strax ska jag se ung och bortskämd så jag updaterar mera då antar jag :) , tack för världens sötaste dag Aron & Josefin :) love yah ;)<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0