Serri hur kunde jag glömma? ;O







SERIÖST ÄLSKAR UNG & BORTSKÄMD ! tycker Daniel ska vinna hela pogrammet :)<3 Men serri det är helt sinnes rubbat detta jag missade PARADISE HOTEL ! glömde att titta herregud fattar serri inte hur jag kunde glömma ett av mina favvo pogram ;:S <3 jaja sitter med mitt sega internett nu och försöker få det funka ! hoppas det går iaf :)<3
FETT SKÖNT INGA PROV DENNA VECKA LOVELY! =) <3 imorrn ska vi som sakt till möbeln någon gång med höhö och måste packa idrotts kläder för har ju idrott imorrn thihi ;) Hoppas det blir något roligt ! för på fredag blire ruggby ute hahah sshiit kommer dö thahah ! Fett läskigt faktiskt !
Ikväll blire väl bara checka Ph & chilla lite tror ja ! juste måste slänga upp bilder på shoppingen!
som jag fortfarande inte orkat hah , fy helena ! xD pussen Helena ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0