SKÖÖN DAG !

Heej , shiit vilken skön dag ! slutade vid cirka säkert halv elva typ haha typ halv tolv , skolan gick ut på fika en timme , lucia en timme , sen SLUTA :D LOVELY ! Gick med typ stoffe , adisak , robert , herve & wing wing till tåget , och så retade jag adisak som fan för han är typ kär i stoffe och ja det är en kille HAHAH ;) , så gick adisak breve mej så vikade jag på höften lite så flög han ner i snön och blev skit arg och jag ASG AHHAHAAHAH ! sen vare typ krig ! Hahah men jag klarade mig från att hamna i snön iaf wiho ;D ;) Oh duktig flicka jag är ;D ;) , Men stoffe hjälpte mig lite hahha ;D <3 nu sitter jag med mammi i kiosken och små jobbar lite ibland bara hihi ;) senare ska jag väll bara vara med tobbe , och imorrn ska jah kanske in till västerås eller så någonannanstans :;) får se :) Men skriver sen pussar :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0