Sweet xperia!<3

så nu har jag kollat på ung och bortskämd ,. är så ledsen att Tim Joel åkte ut :( han eller Daniel skulle ju vinna allting ! åååh :( <3 , har även hoppat i  duschen så är len som en baby stjärt nu lovely :) , Imorrn så blire typ skolan 2 timmar sen sluta ! , måste komma ihåg lite böcker som ska hem bara för har bakläxa haha ;O , Sen drar jag nog in till uppsala lite snabbt måste köpa lite grejer hihi :) allt i leopard typ hah ;D , senare på kvällen kommer nog C till mig sweet ;) , så vi ska göra knäck och min lillebror hih gullit :D <3 , längtar verkligen efter jul då ska jag ta och köpa mig en moncler jacka , och HL väska det är fan ett måste ! Hahah ;) Hoppas ja får bra julklappar ! Blir nog massa cash med Lovely ! , Sen är jag lite halvsuugen på att köpa en liten söt rosa xperia haah dom är så himla gulliga ! Men men som sakt let use see ;) Love yaauu puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0