Thihi ;)

Åh awesome så himla roligt ändå  haha som lisa säger *** hatar att älska dej för man hatar ju sin idol innerst inne;)

Ja herregud visa personer älskar bara älskar att sno saker som varit mina som blivit dissade av mig  ! men som innan inte vågat vissat något för den saken när jag var där , men nu när lilla jag är borta då raffar dom åt sig hah lite små roligt på något vis tycker jag :) , Ja kära såkallade saker en dag får ni igen inte kommer ni undan så lätt ;)
Pussen längtar tills imorgon ! ska nog ta och köpa mig en söt rosa siden morgon rock iaf :) & leta upp en söt klänning :), , HAHA sen ska jag vara så söt att jag ska köpa world of WarCraft åt min lillebror :) eftersom han ville ha det från stan , så ska jag även leta en julklapp åt honom ;)
Jaja men vi hörs imorrn och ska verkligen försöka lägga upp min shopping ! glömde ju görat sist men den kommer nog oochså upp då hihi :) Pussen på er "<3
fjorre dagen at aspen " ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0