YES :D

YES YES TÅGET RULLAR IGEN :D ! , ja juste glömde rabbla upp min shopping thihi (a) , iaf det blev såhär , 
 
Glitter : Ormring i silver , HUGE örhängen typ runda , Ett Huge halsband med typ pärlor som matchar örhängena ,
Gina : En stickad vit koffta , blått linne
Cubus : En blå tjocktröja fett mysig , ett par svarta söta leggings , en parfym låda från viktoria beckham  , och turkosa underkläder matchade såklart ;)(a)  dvs : stringisar och Bh !
Carlings :  en blå jeans skjorta !
Tror jag fick med allting nu (A) , sen fick jag beröm av hon i kassan på kicks att jag hade jätte fina armband (a)
Mina söta 3 armband som jag fick av farmor från snö of sweden :)


Vi åt även på donken med chicken nuggets mumma (A) <3 Pussen "
Vicktoria Beckham ;:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0