yesterday ;) <3

Hej där igen ;) jo juste skulle berätta om gårdagen ! ja först på morgonen iskolan så hade vi nationella proven , gick väl helt ok det var i fysik iaf ;O , fett svårt om ja får säga det själv! sen typ var jag ju iskolan sög typ totalt som vanligt , men på bussen där på morgonen hade jag och Boris rätt kul haha ;) <3 Efter skolan drog jag med Andreas hem vi hade super kul haha , jag lärde han hur man byter säng kläder hah han borde totally vara med i ung & bortskämd för han är sjukt bortskämd haha ;) sen typ snackade vi i typ 2 timmar eller något sen deckade båda i hans säng haha sov cirka en timme eller något fett skönt haah typiskt oss att bara decka hah ! sen typ skulle jag typ hem så tog bussen hem och satt åh checka ph typ och hollywood fruar sen typ duscha , texta ett tag kollade även på my perfect life med vicktoria silverstedt ! hih fett roligt älskar hennes långa barbie hår LOVE LOVE IT ! & nu imorse mår jag inte super bra ont iryggen och i huvudet så blev stanna hemma idag iaf ! <3 Så blir mys outfit idag turkos mjukisdress rellay cuuit :) Önskar mig som sakt ännu en ny typ svart & beige funderar jag på super sött :)
Det som händer iveckan är nog inte så jätte mycket ändå ska säkert göra biologiprov & matteprov sen skriva 3 uppsatser usha usha ! sen på Lördag ska jag och familjen julhandla lovely ;) <3 Har kommit på visa julklappar till mina kära hihi :) <3 Sen bara måste jag hitta en julklänning köper ju en ny varje år till julen man kan ha ;) gillar inte att ha lika ush nej nej nytt nytt ;D love yoah puss <3 // H   Nu lite bilder på vicktoria ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0