GodMorgon bitches ;)

 Sov bra läge idag fett underbart asså !, fast blev väckt som vanligt SUCK! jävla mobil på pipa och ringa -.-
Idag ska jag jobba gud vad jobbigt ! Men senare kommer Fay som ska sussa hos mej :) och imorgon åker vi på kryssning fett roligt ;) I sthlms skärgård ngt sånt tror jag sen åker den till massa ställen har ingen aning vart menmen what ever ;)


Igår var jag som sakt ju på bio Twilight eclipse med stoffe OMG OMG OMG var den BÄSTA filmen hittils seriöst så jävla sjukt rolig och bra :D Åh EDWARD e så SNYGG ! thahha (a)  Den rekomenderas STARKT kan jag lova !
Och idag åker älskling iväg :( åh kommer sakna dej stoffe !<3 .
Men ska dra och jobba strax vet inte om jag kan uppdatera något för tror blixten tog mammas internett :/
Men men  maybe is good noow , seea bitches ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0