Mjaau

Hej bloggen har inte orkat uppdatera men skriver lite smått på facebook:) Idag har jag åkt ring efter båt så jävla kul!<3 kanske åker ikväll igen jag kommer lägga upp massa bilder sen från landet ! för ja glömmde min usb hemma ;/ Men när ja kommer då jävlar blire bilder hihi (y) Vid åtta tiden ska ja basta och hoppa i sjön härligt!
Och vid 21:00 började något nytt pogram på 3an typ vi elskar hollywood något sånt , och ja älskar alla dessa pogram så blir kolla tvn då ! det är så jävla sjukt varmt!

Idag har ja såklart solat ! som varje dag blivit brunare (y) , sen när ja kommer hem ska ja vara med Alex så ska vi schteka som fan ! 

Åh juste igår så drog ja på Hammarby (Bajen) Match i globen fett kul ! jag gillar inte fotboll så värst men detta var skit kul , dom spelade mot falkenberg , men tyvärr så blev det 0-0 ! Skulle ju varit bättre om bajen gjort mål såklart! kommer även massa bilder på det med sen (y)

Och nu vet jag faktiskt inte vad jag ska göra så får se om ja slänger in ett inlägg senare puss bitches <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0