My Liiife !<3

Heej har fan inte orkat blogga bara ! har hänt en massa grejer just nu så, men idag så kom robin och hälsade på lite här i tierp :) så snacka med han lite , kanske åker upp till han i östersund på fredag eller lördag fett roligt:)
Sen så hade han ett gym kort här i tierp för ett halv år som jag ska över ta härligt så nu när skolan börjar så blir det börja gyma och äta mer nyttigt å skita i allt ja äter glass, godis , läsk så snart då jävlar haha får även en handledare som ska hjälpa mej att träna (y) <3 christoffer ska även med börja gyma så jävla GREEJT !<3


Funderar på att färga håret i någon mörk nyans i antingen slingor eller underhåret (y) Menmen let us see !<3
dessutom åker jag ju utomlands snart med wihoh sicillien HERE I COME :D<3  det är cirka 15 dagar kvar :D <3
sen när jag kommer hem är ju tyvärr skolan dagen efter SUCK ! 
 
ikväll blir det nog lite mys med stoffe tror jag :)
seeea bitches <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0