Fresch!

Så härligt att duscha och få smörja in sig så man är len som en babyrumpa ! ,efter jag duschat ringde jag upp älskling och snackade med han ett tag härligt " så snart måste ja sova ska fan upp kvart över sju imorgon fett jobbigt! tog sedan lite jordgubbs youghurt Mumms ! Imorgon ska ja försöka börja med en diet haha typ bara försöka äta frukt och lite mat med mera grönsaker och försöka skippa allt skit slawsmat!, hoppas jag lyckas bara !haha(a)
åh juste glömde berätta mamma blev så arg på mej ibilen så hon sa att jag var en sån jävla BITCH! Hahaha då garva jag och tänkte ja du är ju BITCHENS mamma Haahah så undra som då är största bitchen ;) Åh satt och kolla på norska hollywood fruar fett kul men tror ddet där var sista avsnittet ju :( (PYh), Men tyckte dom sa något om Danska ? Hoppas det blir såna med !Men skriver noog imorgon antagligen får se om jag orkar skriva ett morgon inlägg imorrn ! XoXo NIGHTIE NIGHTIE BITCHES ! SWEET DREAMS ;) Har även en söt liten pyjamas på mej hello kitty shorts och wesc tröja ;) Min kisse Gucci pärla (Gustav) på  bild med LOVELY !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0