Gävle i morrn igen med älskling :)<3

åh härligt blir stan igen i morgon med stoffe :)  han ska köpa nya shoes , och jag måste köpa en tunika & mjukis shorts ! Så det kommer bli underbart skoj :) & ¨på tisdag ska jag jobba hos mammi och även torsdag så det betyder pengar underbart asså ! och nu är det inte så länge kvar tills vi åker till sicillien i augusti veckan innan skolan börjar iaf kommer inte ihåg datumet , fett roligt ! Men iaf  sen nu snart ska jag & stoffe kolla på systrar i jeans som går på 5an tror jag eller vilken kanal det nu var haha :) , Å juste måste upp tidigt i morrn med vid säkert halv åtta ! SUCK SUCK! för måste åka med mammi till jobbet för att få skjuts menmen jaja !  Bilden som jag laddar upp är från sälen förra året med robin vi klättrade på hög höjds bana de var skit läskigt :O menmen skriver senare pussar Helena !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0