God morgning !

Åh GodMorgon folket! , vaknade vi tolv tiden med älskling intill mej sjukt härligt att sova länge ! Men såklart blev man störd av sms haha som vanligt vid Niotiden cirka av robin !, När jag och älskling vaknade slängde jag mig ute på altanen i det sköna vädret i hamocken underbart !Men det som är mindre bra är det att jag har vagel i mitt öga ! det gör sjukt ont ! så synd om mej Pyh :( , Men men sånt är livet där efter åt vi en frukost och tv med Mtv :), sen blev det duschen å rakade benen nu som är sjukt lena ! så nu snart ska jag smörja in dom med Brun utan Sol som funkar skit bra ! inom en timme så har det torkat och I LOVE IT rekomenderas STARKT ! skriver mer om den i nästa inlägg för ska smörja in den på mina ben strax ! Men här kommer lite små shopping som jag inte orkat lakt upp än !
Vita sköna underbara shorts , och en söt  leopard tunnika  som är bra att både ha on the beach some to party/vardag! skriver strax kiss Helena !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0