God Morgon !

Tingeling förlåt att ja inte skrev något mer igår med orkade verkligen inte , som sakt jag duschade med älskling och så åt vi chocklad åh masserade varandra fett mysigt :) Sen slocknade ja till något på tvn hahah !




Jag blir väckt av min farmor som ringer halv elva ! Suck tänker jag men så undrade hon om jag ville följa med på kryssing såklart sa jag ja , men fick ta med en polare så jag tog med Fay :) så på fredag vid ett tiden så åker vi från kyrkbyn till sthlm :) så jävla underbart kul !!det är en rätt liten båt men med övernatting å tax free och så , så blir lite halv mysigt :)  skriver mer om detta ikväll när jag vet lite mera !


Åh snart ska vi till J'ps och plugga moppe SUCK så jävla tråkigt hahah alla är så sjukt lata på att plugga även fast våra päron liksom betala hela skiten hahah så jävla B ! senare på dan kanske ja funderar på om ja ska jobba om stoffe åker till tobo :P får se hur det blir iaf (y) skulle behöva jobba lite men isf är det idag för imorrn ska jag vara med min killpolare Adde i Bjk (Björklinge ) , alltså snarare mitt ex . Men skriver lite senare nog puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0