Home sweet Home!

Äntligen hemma igen härligt eller itierp haha:) Åh vad sköön dag jag har haft idag asså ! Schteekt som fan blev brun (y) och bada å ätit massor Chip and Dip med gucamole och cheese dip Cheese dip var sjukt äckligt !Blä"
Jag och Boris träffade även carroHadin och hennes syra å hennes barn hade det skit roligt :) ! Åt även en calipo cola mumms :) laddar upp bilderna nog antingen senare idag eller imorrn :)  På Bussen träffade jag Sara och Andro så satt och snacka massa med henne  sjukt kul , så tråkigt att sitta på en buss själv tycker jag -.-
Så nu ska jag väl jobba med mammi igen åhåh att man orkar hahha :P  Funderar på om jag ska sova hos stoffe med idag hihi :) Men skriver sen puss <3 Kassan iKiosken höhö :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0