Midsommar!

Förlåt att jag inte uppdaterat så mycket men har haft för lite ork och mycket att göra helt enkelt , som sakt igår så kom robin & stoffe hem till mej , vi åkte till ettingsand en badstrand vid mig ungefär 5 minuter bort sedan kom emil deras polare , vi stt på bryggan och hade sjukt kul ! , vi badade lite smått mest stoffe hahh åt massa chips & ostbågar sen massa annat mojs ", när vi kommer hem var det mindre kul ,men orkar inte berätta var lite småsur haha ;o , men sen på kvällen blev allt chill :) vi åt mat grillade och åt jordgubbar & mjukglass :D , kollade ungefär 3-4 filmer , stoffe & robin kollade typ 5-6 filmer , jag vaknar upp med att det är as varmt i rummet och ja har bara en fläkt som står vid bordet så jag skriker åt robin & stoffe att inte vara så jävla egoistiska att ha fläkten jag var helt enkelt sakt rå förbannad så skrek ja åt dom fan bra mycket hahah , sen sa robin att jag nästan hade våldtagit honom hahah isängen för jag hade släkt mej vid honom för ja trodde det var stoffe HAHAH", jag somnade nog runt halv fem-fem och dom nog vid 6-7 , vi ligger skit trångt och varmt 3 stycken i min 160 säng ! sjukt varmt iaf !
sen nu p¨å dagen har vi knappt gjort något kollat film , ätit kanelbullar och chillat ungefär (y)
Men men får se om jag orkar skriva något mera senare , frästen vad gjorde ni igår?:) <3
Gammal bild på mig och stoffe sen påskafton !

Kommentarer
Postat av: Rp

Jag somnade 2-3 timmar efter Stoffe tänk på det! Kollade på sex and the city 2 gånger efter han somnat!

2010-06-27 @ 21:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0