New Weekend!

God morgon sötisar! orkade inte uppdatera mera  igår men gjorde inte så mycket faktiskt låg isängen och åt glass och kollade på Heart Break hotell även fast jag sätt den flera ggr haha men den är fan rätt rolig ! Men somnade i den tror jag Hahah , På morgonen blir jag väckt av att mobilen ringer det är stoffes mamma och ja svarar helt halv död , hon skriker å säger att putte (deras hund) håller på hoppa ut genom fönstret så väcker stoffe som springer och tar bort han haha, sen gick vi upp igen och sov , men funka inte så bra så jag började Text messa istället ;) , sen får jag en liten överaskning av stoffe han kommer upp med frukost på SÄNGEN! så gulligt tycker jag så blev jätte glad :)
Idag så har jag lite små planer bara jag och stoffe måste gå och plugga till moppe kursen , håller på ta moppe kurs klass 1 AM alltså 45km/h moppe , åh man måste plugga som fan rätt jobbigt haha !Menmen sen så får jag väl se vad som händer ! skriver senare pussar <3 Älskling på bilden som sitter på tåget ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0