Shaa biatches ;)

Som sakt jag drog till älskling med drog in på hemköp innan och handlade ¨åt mammi och köpte mej en sallad wihoh nyttig middag (y) , som jag åt hemma hos stoffe ! Satt och prata massa med hans mamma Eva en av mina bästavänner haha hon e underbar hon ! går att snacka om allt till henne så jävla PERFECT!
sen nu idag hade hon köpt det nya schampot som proffsen använder så ska se om det funkar sen hihi :)


Imorgon väntar nog en liten tråkig dag tror jag PLUGGA till MOPPEDEN åh så jävla jobbigt menmen bara att försöka haha ! Hoppas det går bra är mest rädd  för att köra hahah kan ju fan knappt cykla då e det illa ! Men moppe e lättare f*n att köra hahha !


Senare blir det nog mysa iduschen,  smörja in sig med dove after sun ;) , åh sen Film :) , älskling tänkte lana Tibia men det säger jag F*ck off till fan ! så jävla B! Men det som är tragiskt är att han ska ju dra på torsdag så vill ha en liten mysiskväll ju ! Men han hade tydligen köpt 20 energi drinks på Hemköp idag haha , för på Lidl var han tvungen att ha legg PALLA -.- 


Åh juste mammas kompis carola var så snäll idag att medans jag var isöder så kom hon och lämna en koffta till mej som jag fick en burberry :) sjukt fin hihi så sitter och myser i den med mjukis shorts och linne :)Förlåt att jag inte visat någon dagens outfit idag eller på några dagar men har helt enkelt inte haft tid bara hahah eller inte orkat xD , men ska nog duscha nu så skriver senare men måste få in älskling nu som e ute på gården och leker med dom små barnen haha ;) , känner mej rätt duktig faktiskt har för engångs skull fått till ett långt inlägg :) Men jag skriver nog senare Ciiia Biatches ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0