ditt F*cking hgidahgikezdfj
rätt jobbig dag kan jag ju lova ! vaknar vid sex är på rätt bra humör även iskolan med , sen träffar jag stoffe är med han ett tag , sen kommer tobbe så är vid tre , allt är chill bra länge tills jag får veta en jävla massa tänker bara ussh på dej asså rent utsakt att du ens kan för i helvetet ! så jävla VIDRIGT ! RENT UT SAKT DRA ÅT HELLVETET Så F*CKING DÅLIG STIL !  fyfan att du kan vara så elak , sen en annan vis person kan dra med skaffa dej ett liv :S euuw på dej serri fyfan när jag bara tänker på dej så spyr man nästan ! SÅ  trofdde jag det inte kunde det inte bli värre så tog alla pengar och gratis sms på telefonen slut LYCKAT ? Nej fuck på det ! aja längar tills helgen kommer iaf <3 Puss på folket förutom dessa IDIOTER SOM FINNS ! du ska fan säga förlåt innan jag pratar med dej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0