Mjaausiie ;)

Helluuu däär , sry uppdaterar as dåligt ., men har för mycket för mej helt enkelt , men iaf igår sov jag hos tobbe trevligt , vi drog på thaiboxning med matte & bella mysmys ja åh bella hade det rätt trevligt haha :)
sen upp sju på morgonen åh till skolan innan blev det okq8 och köpte frulle där risifrutti& festis :)! sen genomförde jag skoldagen rätt kul ändå hade so prov hoppas det fan gick bra ! <3

Ikväll blire åka till farmor på seger fika för hästen vann igår wihoh :)!, så blire väl bara chilla och kolla såklart på
KUNGARNA AV TYSÖLAND ! (stavning?) xD <3 puss på folket<3
PS. SKOLMATEN IDAG SMAKADE DISKMEDEL OCH JAG LJUGER INTE ! , ÅH LÄRAREN BLEV NER KAXAD AV MEJ Å ANDRA POLARE APPROPÅ MATEN HAAH ÄGD MEN FAN VAD JAG LACKADE UR !
ÅH DESSUTOM ÄLSKADE JAG VÅRAN VIKARIE VI HADE PÅ SYSLÖJDEN IDAG HON VAR EN TREVLIG PRICK :)!pussa<3 SAKNAR MITT BLONDIN HÅÅÅR ! SKA NOG FÄRGA OM DET SNART HAHAHAHAHHAHA ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0