SRY!

Förlåt förlåt men har just nu inte orkat skrivit i min blogg , allt har blivit så knas på sista tiden :/
Mén jag har iaf en ny mini pc en rosa från hp :) har inte orkat lakt in bilder på den än så får väl ta å börja göra det =)! ig¨år var jag på 50 års fest var rätt segt menmen funkade väl :P e så trött på visa människor asså f*ck på dom! Åh sen igår så var jag så jävla fucking förbannad ! så teddy var snäll och ringde upp mej minst 5 ggr hahah vi snackade säkert i 2 timmar om inte mer åh jag hoppas det gick bra igår hahah! <3


Planer för idag är iallafall att jag ska på bio med Boris (Aron) & Felicia =) vi ska  se vampyrer suger !
vid sex tiden iaf fett roligt =) ! så lägger väl upp en outfit sen om jag orkar hahha!
Nu ligger jag iaf i sängen och har rosa mjukisdress fett mys och snackade nyss med Boris ;)
aja siiia bitches ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0