till dej från mej!

 Kommer aldrig glömma minena med dej första gången du kom till mig alla ggr vi bråka när vi var små hur mycket vi fightades men jag älskade dej ändå , alla roliga minen som när vi låg i min säng och tänkte på en kille vi gillade så trök vi varandra i handen, lyssnade på musik , eller som den gången vi låsades att vi skulle sova hos issan , men jag sov hos sonny och du hos issan , hur arg din mamma blev på oss och vi bara skrattade efteråt , hur många ggr vi köpte cider på ica med typ jätte liten alkohol halt haha, eller som när vi åkte båt i sommras vi lyssnade på musik i bussen dit , hur ful killen var som satt framför och glodde , eller dom där äckliga gubbarna ute på deck som ville ta kort med oss haah, å när vi dansade till 3 på natten hade as kul på båten och när dom hade värsta bråket utanför när vi blev väckta , åh dom skrek ali ali på morgonen hahah ! Det var dom fucking underbara minerna jag har med dej , jag saknar minena med dej alla skratt , hur kul vi hade ! vill uppleva allt detta igen men nu har vi skillts från varandra , bråk bråk fight fight , men bara så du vet saknar jag och älskar dej du kommer alltid finnas i mitt hjärta gumman jag hoppas vi återförenas som bästa vänner och säger WHAT EVEA?, jag kommer alltid ställa upp för dej 110% du kommer alltid finnas i mitt hjärta Detta gjordes till fay keding världens underbaraste människa jag träffat ! Hoppas det blir du och jag igen som vänner gumman !<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0