TOTALY !

FÖRLÅT FÖRLÅT har bara inte orkat blogga ahah xD , menmen berättar lite som hänt ihelgen å så !, var på familje middag med även ian & tobbe var väl helt okej , var i gävle på den mexikanska resturangen vid cubus hahaxD
En sak man inte ska testa är röd het chili kändes TOTALY som man skulle dö den var så jävla het asså ! xD
Men iaf sedan på söndagen drog tobbe hem och jag åh lillebror drog in på bio i stan vi såg marmaduke haha fett sköön film !<3, shoppade även lite smått då hittade as snygga skor klackar hihi åh rosa läppglans so totaly lovely!åh även så köpte jag lösnaglar eftersom e så trött på mina haha eftersom boris klöp av dom :/ xD
Menmen dom växer nog ut så småning om :) , Idag har hela dagen varit ett rent hellvetet orkar inte förklara allt men men hände massa , men sedan efter skolan blev allt härligt igen ! eller ja siså moppe kursen var ju som vanligt full ! så inge plugg men var med massa folk i stället å senare med tobbe med =) taggade hem vid halv sju tiden å var duktig å drog ut på en jogging runda med familjen och brorschan hihi rätt kul ändå :) Hahah xD
Imorgon blire slagga hos tobbe , träffa bella & matte med trevligt å även MASSA jävla skit PLUGG I SO! ååh fyfan jobbigt blir nog så att jag pluggar å tobbe spelar GTA hahha xD ! Det är fan TOTALY iskallt ute så funderar på ta fram fjälljackan vet FJORTIS STÄMPEL men den är mysig hihi ! har hittat en underbar vinterjacka jag ska köpa ni får se när jag har den imina händer sen höhö :D <3 blir en liten hemlis ;) Nu ska jag slänga mej isängen hörs kanske iveckan ska försöka uppdatera mera xD <3 puss på folket <3 p.s Bella ska noppa mina ögonbryn imorrn ajajajaj xD !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0