ALDRIG ATT JAG FETTAR MEJ I SÅHÄR MYCKET IGEN !

Oh mouses ska aldrig äta såhär mycket som jag gjort idag NEVER MORE ! alldelles för sött & onyttigt !

Haha min lilla lista vad jag ätit idag !

Frukost ; pago juice , två mackor med smör

skol lunch ; lite sopa , 2 mjukmackor , mjölk

Fika ; macka , mer festis

små godis ; fruxo , liten hamburgare , två kladdkakor asså kex , 3 små andra godisar )

onyttigt ännu mer : Varmboy med grädde , två våfflor !

Nej fy ush & blä ska inte äta något mer idag .SLUT ! 



Snart ska jag iaf åka hem skönt ! , blir nog duscha & mysa vid tvn skönt dessutom på med mjukis kläderna :)

Smsa om ni känner fört ;D <3 Puss

Juste ska slå in carros present med hah (a) <3



Men trots allt äre alla hjärtans dag hah ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0