ÄLSKAR GRAFFITI <3

Heejsaan Nyss gjort tackopaj yummie ;) <3 , min dag bestod av skolan , gymma och vara med polare fett lovely :)
Skolan gick finnemang (Y) , Gymmet därmed ochså :) <3 Och så har jag även hunnit duscha skönt ;)
Haha idag iskolan så när ja skulle på lektion blev ja inlåst på toan av två vissa personer , så missa början av engelskan hah inte snällt !  , men stänkte ner den ena med vatten (Y)
Haha snodde även en polares söta örhänge en kille då (A) det var DC haha fett söt med bling bling fett cuuit (A) Har det rätt högt upp vid örat eftersom jag har piercat där med hihi så värsta bling bling (A)
Åh dessutom ska min killpolare rita graffiti med mitt namn då så ska jag ha det som header på min blogg fett sweet :) Han är grym på rita :) Så kommer bli AWESOME för min header ser hemsk ut just nu :/ <3
Hörs sen puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0