Grattis Dobby & Crawe :)

Åh härligt hemma igen , härlig dag med polare då :) Var ju som sakt i aulan , haha hade rätt kul faktiskt hihi ;) <3
Var inte så länge i tierp typ till 21:00 sen tagga jag hem ! skönt det faktiskt att komma hem tidigt sovit hemma hela helgen ochså (Y) <3 I min sköna säng hah men känns lite tomt faktiskt utan att inte ha någon breve sig :(
Men snart så blir den fylld nog hahha ;) <3
Ja Dobby & Crawe vann ju hela skiten så GRATTIS till dom ;D <3 dom var sjukt bra :)
Nu myser jag här isängen med min söta mjukisdress och min söta rosa laptop & rosa mobil som det plingar för fullt i love it !<3 Puss <3

INGE SMINK PÅ BILDERNA :O

Kommentarer
Postat av: Crawe

Tack för att du tittade! Och gillade det :)

2011-02-11 @ 11:24:34
Postat av: Helena

självklart :)

2011-02-11 @ 11:56:42
URL: http://fantasticbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0