Letar fler lägenheter ;) <3 (UPPSALA) <3

Sitter just nu och tittar runt på lite olika lägenheter i uppsala (a) , men hittar inga bra sidor :/ , så om ni kan någon bra sida langa länken ;D , har ju ansökt om en iaf men asså det är typ studentlägenhet , men asså man bor själv åh så , man delar inte mat , badrum och sånt med andra iaf , utan man har eget då (a) så äre typ dubbelrum , men jag är sugen på åh kolla om det finns något annat med så hihi ;) <3   och dessutom så isf när jag flyttar till dubbelrum kommer jag bo med Danielo hihi ;) <3

Jo iaf juste glömde och berätta det min skinnjacka jag köpte finns typ tre till som har den nu som jah vet , visst äre lite tråkigt att det är många som har lika men men det menas bara med att jag har bra smak hiih (a) <3

Oh juste glömde berätta igår på gymmet fick jah en t-shirt där det står athena gym & mitt gymkort (a) <3
Nu ska jag fortsätta kolla hihi ;) love yaah <3
Hahah en cola bild sen sicillien ;) <3

I LOVE COCA COLA !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0