Mattias Tias Nyberg :)<3

Blogg inlägg om Mattias (Tias ) Nyberg !

Nu ska jag berätta om en söt liten pojke vars namn är Mattias Nyberg men för mej kallas han Tias :) , han är 16 bast snart 17 , han bor i den lilla hålan tierp , där magiska saker händer under natten som bara gud kan se !
Träffade han via mitt ex Rp , under den tiden hatade jag han hah tro det eller ej ,
men idag känner jag han fett bra , han har ett hjärta av guld , även sina synder han gjort ,
Han har aldrig behandlat mej illa ,
Tias är en världens snällaste boys som finns ! <3
Jag hoppas din framtid blir bäst att du lyckas med allt du vill !
Hah jag har varit med stunder där vi snackat om mycket ,
där jag bäddat ner han i en säng , men han kunde inte lägga sig ,
så han gick ur den i igen haha !
Ja just nu träffar jag han ofta & han har en plats i mitt hjärta <3
Hihi ja jag vet inte vad jag ska säga mer om denna härliga kille ?
Hah Jag hoppas vi aldrig försvinner från varandra <3
Puss :) <3



du är fin !<3

Kommentarer
Postat av: Tias

Fett Sweet <3 (:

2011-02-13 @ 21:24:20
Postat av: Helena

Såklart :) <3

2011-02-13 @ 21:46:42
URL: http://fantasticbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0