Mer om lägenhets jakten ;)

ASSÅ blir helt jäkla galen ! , kollar runt på lägenheter i uppsala eller studentboenden , men är sinnes sjukt svårt att hitta , hittar typ bara på en sida men asså lägenheterna verkar lite sunkiga , åh dom ska ha liksom 2070kr i månaden men visst inte så dyrt , men asså kanske är fett euw där? så får se hure blir med det iaf , men asså jag får flytta för mina päron så inge svårt med det , men annars köper dom väll en lägenhet till mig i tierp , om vi inte flyttar till tierp som vi kanske kanske ska haha måste övertyga pappa bara men annars ska jag ha egen lägenhet så det så ! och det kommer jag allt få med (a) <3
Men vill maybe bo i uppsala liksom för jag och tierp njaa asså det vete fan hahah xD
Jaja och dessutom så blire bättre att jag bor i tierp eller uppsala än här ute iaf hahha (y)
Snart blir det solsidan & pepsi dricka hah mysiit (y) <3
Imorgon ska jag vara med sötnosen Jossan ;) <3


Shiit vad jag ska hinna med saker denna vecka kom jag på :O
ska hinna vara med jossan , Lisa , gymma, skolan , sola , andra kompisar , läxor dessutom !
Full späckat schema blire nog iaf :D Puss <3 
SOLSIDAN STRAX LOVE <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0