Natti Bebisar <3

Nu ska jag sussa fan fett lovely ;) Imorrn kanske jah är med en kompis får se thihi ;) <3 Ändå har helgen varit ganska skön om jag får säga det thihi (a) <3 , Jo juste glömde berätta en grej när mammi var så snäll och hämta mej i tierp som hon alltid gör när jag vill (a) , så iaf när jah kom hem skulle jag släppa ur min hund Wilmer (schäfer) ur bilen så ramlade jag för det var så halt och gjorde illa mina knä skålar så aj :/ <3 Pyh synd om mej hah xD <3
sen håller vi på kolla hus  tierp fett LOVELY kanske flyttar YES :D<3 , annars om vi inte gör det håller jag på kollar på lägenheter i uppsala (a) sköönt så får se hure blir med det ;) ska som sakt ansöka om gymnasium i veckan första plats att söka på blir nog Guc :) <3
Puss godnatt alla sweethearts ;)<3
MAHAHHAAH GAMMALBILD PÅ MEJ OCH JOSSAN ! ÄLSKAR DEJ GUMMS <3 läs hennes blogg ;)

http://jossanjao.blogg.se

VI SER UT SOM BEBISAR HAHAH & FATTAR INTE MINA LÄPPAR E BEBIS SMÅ DÄR : o Åh nu mycket större :O hur kan det komma sig ? har inte förstorat dom ;O
för checka ex ; denna bild :O

Fan så mycket större :O but i like it ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0