Valentin´s day imorgon ;D <3

Ja herregud i morgon är det alla hjärtans dag ?? :O <3
Jag älskar ju namnet Valentin ! Tycker det är super fint jag svär att mitt barn kommer få heta Valentin <3
Valentin & Tias är fan finaste namnen jag vet faktiskt :)

Jag ska nog fira min Valentin med Tias om han kunde så :) <3




Blääh imorrn äre skolan igen då , måste komma ihåg och ta med pengar för skoltröjan (hoodie ) & mjukisbyxorna !
Hah fast har ingen aning än vad som ska stå på den :O får fråga imorrn hihi , iaf avslöjar inte än vad det ska stå på rumpan på mina mjukisar hhihi (a) , det får ni se då ;) <3
Snart blire sova sköönt eller chilla till Crawes musik skönt (y)



Kommentarer
Postat av: Crawe

"Gillas" :D

2011-02-13 @ 22:40:13
Postat av: Helena

såklart :D

2011-02-14 @ 14:43:04
URL: http://fantasticbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0