ÄLSKADE DAG :D

NÄMEEEN HEEEJ :D fyfan vilken härlig dag ! as skön dag iskolan haft fucking kul hela jäkla dagen :D , varit med Danne , Björnis , G , simon , pontus , Boris & jossan vi hade skit kul på rasten :D höhö ;D fyfan blev ner knuffad i snön åh massa skit dom drog ner mina byxor åh allting haha ramlade ner på golvet låg där och blev mos ! och när jossan med låg där blev vi attackerade alla hoppade på oss haahaha ! :D , sen fan vare nog världens bästa SYSLÖJD !jag och jossan gick åh handlade massa kakor och saft som vi bjöd gruppen på elr ja snarare jossan hennes pengar höhö (Y) , åh jag , jjoissan och pontus hade sjukt jävla kul  :D !<3 Och nu kom jag nyss ur duschen och ska snart plugga lite fysik -.- prov i morgon ju ;/ Hahah PUSSS ! UNDERBAR DAAAAG :D<3
Bilder kommer sen jaaaaa :D

Kommentarer
Postat av: jossan

sv; jaoooo ;D <3 lätt ^^

2011-01-26 @ 18:34:51
URL: http://http//jossanjao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0