AS UNDERBAR DAG :D

HEEJ :D<3 hade skrivit ett as långt inlägg nyss men råkade radera det suck -.- , jaja min dag har varit underbar kan jag lova er :D , Skolan var as rolig ! , Haha Har haft snökrig med isklumpar då typ hela dagen som jag och massa polare bombat på varandra ! :) Hahah fan gjorde bra ont ,dom sköt mej i röven med dom haha inte alls kul xD , Sen så blev jag ner knuffad i snön 100000 ggr " inte snällt haha , blev även ner dragen på marken så en vis person satt på mej och spankade mitt ass hahah ! PAIN ! kom inte där ifrån heller xD , Men kan lova er att killarna ångrade sen att dom gjorde det :) , för jag tog mina naglar och högg in dom haha ena på danne så hela hans hand blev fuckad hah , sen på robert ihalsen så han börja blöda stackarn :( xD Hihi (a) men jag torkade faktiskt av det haha sen kladdade jag ner apiko med det hahah ;) , sen  i björnis hand med hahah :D Rätt åt dom så gåre när dom e elaka :) men dom var dummare mot mej så det så ! :) Men hade fan as rolig dag faktisktt :) <3
Hahah alla killar var mot mej ¨åh jossan inte snällt hahah :)
så tack till dom som gjorde min dag underbar :D   Jossan , Robert, Björnis , Apiko , Boris , danne . ! ;D
Nu ska jag ringa mammsing som ska köpa hårfärg till mej ! ska ju färga håret idag och imorrn sitta hos frisören i 4 timmar och sätta i extations :) LÄNGTAR !<3 PussAR <3 Lite bilder på härligt folk!<3


1a fotot = Jossan , Helena , Boris
2a = Jossan :)<3
3= Robert:)<3
4= Danne:)<3
5= Björnis :)<3

Kommentarer
Postat av: jossan

haha ;) <3

2011-01-19 @ 16:48:19
URL: http://http//jossanjao.blogg.se
Postat av: Helena

hihi <3

2011-01-20 @ 20:27:13
URL: http://fantasticbabe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0