Båt resa !<3

Hej hej :) sry för ingen update , men har varit på båtresa med farmor och kom precis hem ! , Jag fick ett vitt nagellack av farmor så snällt ::) , sen köpte jag chocklad , och så köpte jag godis åt Tobias & min lillebror som hade en liten beställning :) ! , Hahah sen när vi skulle på bussen hem fick jag hjälp med väskan av någon random person väldigt snällt hihih lyckas alltid få någon som tar mina väskor (a) , men han tog den bara sådär hihi väldigt snällt iaf :), Jaja vi hörs mer när jag kommer hem iaf ! Puss <3   Update från kiosken ;)

Kommentarer
Postat av: rps polare

alltså vad håller du på med tjejen? köper godis åt en snorunge som vill att ditt liv ska gå åt helvete. du oroar dig för att han ska skicka folk på dig förstår inte detta. hoppas bajs bögen skickar folk på dig så ska han få se vad robins folk kan ställa till med , var inte rädd!!!!11 du är inte ensam du har foolk bakom dig tro mej

2011-01-05 @ 17:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0