Bebisar !<3

Hej bebisar ! , haft en helt okej dag , rolig men tragisk ändå pain :( <3 , ja som sakt blev mobbad hela dagen av danne idag ja snällt? NEEJ ! Men har väl funkat på visa sätt , kommer skämmas ihjäl nu hela skolterminen bara ;/ knas hah ;P eftersom vissa personer skämde ut mej smart (y) xD Jaja haaha annars hare väl funkat mitt humör är konstigt som fan haha ;O , antingen as glad eller ledsen / depp ;:P haha knasit !
Idag har jag ingen jäkla anning vad jag ska göra , jo juste min JÄVLA MOBIL E CP ! minneskortet e stört :( , har bara 5 låtar ? , blev arg i helgen så radera allt , för mobilen var dum :( , så fick 5 låtar kvar och eftersom minneskortet e saaiko så får ja inte in fler :( så kommer få ta min gammla rosa mobil haha ;P PAIN ! Xd
puss

kommer få ha en skit piss telefon sen innan jag skaffar ny visar bild sen xD !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0