Burberry VS Pälsväst ?

Hellu har pluggat en hel del nu och så har jag även kollat lite tv :) Har sinnes sjukt ont i halsen med :( pyh stackars mej :/ <3
Imorgon blir det gymmet iaf med felicia (y) <3 Sen plugga en jäkla massa so eftersom har so prov på fredag suck -.-
sen kom jag påå nu att jag har tyska läxa med men men det kan man plugga på iskolan höhö (y) prov är viktigare och dessutom kommer dettta bli slutbetyget i fysik då så hoppas det går bra :)
ska sova tidigt idag om jag lyckas hahah (y) <3
funderar ochså på om jag och Boris ska in till stan på fredag ! funderar på köpa en burberry halsduk eller en pälsväst ? vad tycker ni? Burberry vs pälsväst eller båda? :O <3
Update imorrn blir väll antgligen senare då ;) Puss Nattiie !

Lene Alexandra - My Boobs Are Ok

VS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0