GYMMET & BESTÄLLNING AV HÅRET CHECK !<3

Heejsaan ;D , fett segt att gå upp sex imorse somnade nog knappt aldrig fy ush ! ikväll kommer jag nog somna tidigt iaf ! , skolan var väll helt okej :)  , efter skolan gick jag och beställde tid hos frisören för att sätta i mina exantions " och klippa till det , ska som sakt göra det den 20 januari och det kommer ta cirka 4 timmar hah ;) 
Efter det gick jag och gymmade med Felicia super duper kul fast var min första gång så testade på allting men det gick faktiskt bra : ) , senare drog vi till Monique och shoppade lite smått jag köpte en söt tröja visar när jag kommer hem (A) och felicia köpte ochså en söt tröja hihi :) , är faktiskt super kul att jag har börjat gymma blir mitt nya 2011 :) Måste ju få lite muskler iaf ! ;D , Men uppdate mer när jag kommer hem =) Puss
<3
okej kanske inte såna muskler ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0