HELGEN <3

Heeeejjjj ;D , sry har inte hat tid åh blogga :( lovar att ja ska försöka denna vecka som nu kommer :D , jaja ihelgen så har jag haft för mej rätt mycket ;) , i fredags var ja på gårn :) var rätt kul :) , förutom att jag fick sticka i min fot ;/ som jag nyligen idag fick ut hahah gjorde as ont var tvunegn att använda nål hhaha ;)
Sen från fredags natten till idag då så har jag sovit hos d med e & G ! , Vi har haft fett med jävla kul kan jag lova :D <3 , Orkar inte berätta vad vi gjort men massa shiit haahah , vi sattt uppe till typ halv sex imorse då , men jag och G kunde inte slagga så vi snacka typ till halv åtta på morgonen sen vakna jag igen vid halv tio typ as pigg ! så typ väckte jag G prata me han sen deckade vi ännu en gång tills mammi rinde och väckte mej vid kvart i två xD
Men är fortfarande pigg ;:D AWESOME ! snart blire fotbad & tidningar lovely !<3
Pussen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0