Home Sweet Home !

Hoome :) jag åkte till farmor efter jag varit i tierp ! , jag fick min moppe present som var en chocklad ask av den chockladen jag älskar mest! CARL FAZEZ !<3 KÄRLEK TILL DEN CHOCKLADEN ! , så nu när jag kom hem snackade jah med mammi , pappi och min lillebror då , så har jag duschat , e baby len nu thihi skönt & så smörjade jag in mej med Brun utan sol på benen så dom blir bruna hihi lite fusk, men dom är rätt bruna eftersom jah solar (A) , sen hos farmor gjorde jag fransk manikyr på naglarna ! Lite små gulligt :=) åh längtar så himla mycket tills mitt hår kommer ! , för då ska jag bara beställa tid så och sätta i det ! så himla fiint hoppas det blir det iaf haha " Det är Remy hår , äkta såklart så jag kan göra vad jag vill med det ! , locka , platta , osv ! :D
Fick även massa tuggumin av farmor sweet (a) , sen så det är alltid bra när man åker båt med hon för hon betalar allt , mat , smink , parfym åh sånt (a) , så i februari äre massa rea när  man har speciellt kort åh är axiägare osv , så blir massa reor då underbart :) , sen köpte jag som sakt lite godis till tobelie ochså :) eller ja han beställde det hahah jag var snäll åh smsa om han ville ha något så :) sweet jag är (a) Hihi här kommer lite bilder puss "
KARLFAZEZ & Grattis kort :)
Tuggumit nagellack fran viva la diva ;) ÄLSKAR DERAS NAGELLACK SITTER SOM BERG ! :)
Tobbes godis ! Nappisar & Pimgvinisar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0