Im the best bitches ;) <3

Äntligen färdig med mina två uppsatser jag skrivit åh vad duktig jag är ! , just nu äre top model 15 som jag tittar på ;), Snart ska jag fixa mina naglar fick ju nagel dekartion av mammas lilla syster ijulklapp och masscara ;) så lika bra att använda det nu när det är skola åh sånt lite skolfin får man vara med hihi ;) !
Ja som sakt fixa naglarna , packa gymkläder :) , hita kläder att ha i morgon ! Sen juste glömde att berätta att jag ska beställa tid att sätta i mina extionions och klippa mig !! åh blir galen vill ha det nu verkligen :) kommer nog bli super fint :) ! Kommer upp bild sen på mina naglar hihi , har ju som sakt äkta naglar dom växer sjukt snabbt and i LOVE THAT ! :) puss på er <3

Jag och min sötnos gucci <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0